Ide
Hjælp os til at blive bedre! Her kan du komme med dine gode ideer til os og se på andres gode ideer. Brug dine stemmer på de ideer, du synes er bedst, og hjælp os og hinanden ved at skrive kommentarer til eksisterende ideer.
Kommer du til at oprette en ide, der allerede eksisterer, lægger vi ideerne sammen, så stemmer og kommentarer samles.
Alle ideer er velkomne, men husk: Tal pænt. Spam, reklamer og kommentarer, som ikke holdes i en god tone, slettes.
-
Flere simkort på samme abonnement
En del benytter sig af GPS enheder, nogen med simkort så båd, bil, motorcykel osv kan overvåges ved tyveri. Normalvis benytter man sig af taletidskort, der ofte udløber eller ikke kan benyttes over grænsen. Det ville være fedt at kunne have et ekstra simkort knyttet til sin konto, til brug i disse enheder.
1,043 stemmerOpdatering 7. januar 2013
Kære alle
Der er sket meget siden sidste opdatering, og jeg beklager, at vi først kommer med tilbagemelding nu.Det er blevet besluttet, at vi lancerer dobbelt SIM-kort i løbet af 2013. Jeg håber naturligvis, at I kan vente så længe.
Mvh Karen
Opdatering 30. marts 2012
Kære alle
Vi har nu haft vores produkt-, it- og økonomifolk samlet for at tage en endelig beslutning om flere simkort på samme nummer og alle jer, der har stemt på denne idé, må vi desværre skuffe gevaldigt.
Vi kommer ikke til at lancere flere simkort på samme nummer, da vi har vurderet, at det er for komplekst og for dyrt at udvikle for os ift. de mange andre ting, vi prioriterer. Selv om I er rigtig mange herinde, der synes om idéen, er der simpelthen ikke god nok økonomi ift. de andre ting, vi prioriterer at udvilkle…
-
TELMORE-app (tidl. Andorid)
Det kunne være dejligt med en Andorid app. hvor du kan gå på Telmores "min side" og tanke op, se forbrug m.v.
624 stemmerOpdatering 7. januar 2013
Kære alleVi beklager, at der er gået så lang tid siden sidste opdatering.
Vi arbejder løbende på apps, og det er desværre en langsommelig proces for os. Vi vil meget gerne kunne tilbyde jer en oversigt over forbrug, data og taletid, men det tager noget tid at finde frem til den bedst mulige løsning.
Vi håber, I har tålmodighed med os, og kan slå jer til tåls med m.telmore.dk så længe.
Mvh Karen
Opdatering den 18. august 2011
Vi arbejder i øjeblikket på en TELMORE til TELMORE-app, der gør, at man kan se, hvilke af sine kontakter er TELMORE-kunder, og som man derfor kan ringe frit til med TELMORE til TELMORE. Vi satser på en lancering sidst i oktober.
Samtidig har vi planer om en optankningsapp og forskellige andre apps, der gør hverdagen lidt nemmere for TELMORE-kunder. Vi kan dog desværre…
-
håndjern
savner de gamle håndjern hvor der var en skyder, så man selv ku sætter den hvor det passede en best efter sit forbrug.
482 stemmerOpdatering den 4. oktober 2011
Kære alle
Tak for jeres ideer og kommentarer. Vi overvejer naturligvis hele tiden, om de løsninger vi har, er de bedst mulige. Vi har ikke umiddelbart planer om at ændre shop-konceptet i den nærmeste fremtid, men det betyder ikke, at vi ikke lytter til jeres kommentarer.
Vi var også rigtig glade for skydeknappen, men da vi indførte afdrag, fik vi en udfordring med at kommunikere de forskellige valg på en overskuelig måde. Vi kunne ikke både have skydeknappen og så have andre knapper til at vælge afdrag, uden at det blev meget komplekst og svært at overskue. Vi valgte derfor, at fjerne skydeknappen for at gøre det nemmere at overskue.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre shoppen og vores produktvisning, og vi vil meget gerne høre jeres ideer til, hvordan vi kan gøre det bedre.
-
Musik på mobilen
Jeg er meget interesseret i at have adgang til musik på mobiltelefonen, som andre selskaber også tilbyder. Kan Telmore tilbyde det samme?
472 stemmer16. april 2013
Kære alleJeg vil bekræfte, at vi stadig kigger på, om og evt. hvilken løsning, vi vil kunne tilbyde. Jeg håber, at have nyt i løbet af en måned.
Mvh Karen
Opdatering 12. juni 2012
Beklager den larmende tavshed gennem lang tid.Vi har ikke konkret nyt her, men vi er ikke tonedøve og kigger fortsat på musik som en mulighed for TELMORE-kunder.
Opdatering den 28. september 2011
Vi er i øjeblikket ved at undersøge, om det på nogen måde er en mulighed for os at etablere en musiktjeneste igen. Vi vender tilbage, når der er nyt i sagen.
Det er rigtigt, at vi tidligere havde TELMORE Musik, hvor man kunne købe musik direkte fra telmore.dk, men interessen var for lille. Med alle de gratis musiktjenester, der efterhånden er på nettet, har det virket som om, at musikbehovet blev dækket på alle mulige andre måder. Men hvis…
-
Telmore til Telmore, som også inkluderer sms'er
Synes det kunne være rart, hvis man kunne vælge Telmore til Telmore, som også inkluderer sms'er til andre Telmore kunder - ligesom jeres kampagne før jul.
216 stemmerHej Annika og alle jer andre. Tak for ideen. Den tager vi til os og tygger lidt videre på den.
-
Datatrapper
Datatrapper.
Hos Onfone betaler man 25 kr. pr. 1 GB dataforbrug om måneden. Forbruger mere end 1 Gigabyte data hopper man op på næste trin og det koster så 25 kr. yderligere.
Dvs. for 50 kr. har man 2 GB til rådighed. 75 kr. 3 GB osv.Selve trappesystemet synes jeg er rigtig smart (udover det også er halv pris i forhold til Telmore).
Jeg håber Telmore vil indføre lignende tilbud.
Mit ene af mine 3 Telmore abonnementer bruger jeg i min iPad - så jeg er fuldstændig ligeglad med minutpriser, sms, mms osv. Det er kun data der er…189 stemmer -
Nye håndjerns forhold
Jeg synes det nye tiltag med kun at kunne få 99 kr. håndjern er tåbeligt. Hvor man før fik dobbelt så meget taletid for pengene når man købte en mobil, får man nu kun 594 kr., så I på den måde tjener mere på mobilen og man betaler mere for telefonen, plus det man taler udover de 99 kr. Jeg ville købe en telefon for 3 dage siden, men ser tiltaget lige er blevet indført. Det er da at pisse på sine kunder, undskyld mit sprog.
149 stemmerHej Christian (og alle jer andre, der har kommenteret og stemt på ideen)
Tak for din feedback – jeg forstår godt kritikken. Men jeg vil gerne prøve at nuancere det lidt og forklare, hvorfor vi har gjort, som vi har gjort.
Tidligere kunne man vælge op til håndjern 399 i forbindelse med køb af en telefon. Det betød, at du forpligtede dig til at forbruge for minimum 399 kr. i 6 måneder. Jo højere minimumsforbrug, du forpligtede dig til, jo billigere var telefonen – faktisk så billig, at vi solgte telefonerne til under indkøbspris, da vi også ydede et tilskud til telefonen.
Flere udbydere i branchen er gået bort fra at yde tilskud til telefoner og i stedet bruge besparelsen andetsteds. Det ønsker vi også at gøre hos TELMORE. Vi bruger besparelsen fra telefonerne til at sænke priserne på minutter, sms/mms og data via vores snakkepakker.
Den besparelse, du…
-
SMS fra egen PC.
Jeg savner bedre måder at sende SMS direkte fra min PC.
At bruge websms fra Telmore.dk er ALT for tungt og langsomt.Det kunne f.eks. være en E-mail gateway, eller direkte via et API, så man kan sende direkte fra ens hjemmeside.
Jeg benytter i dag https://www.cpsms.dk/ som virker suverænt godt, men jeg ville da hellere bruge det direkte via min Telmore konto.146 stemmerOpdatering den 15. november 2011
Vi har fortsat valgt at nedprioritere denne idé, selvom det absolut er en god feature. Vi har dog valgt at prioritere andre ideer først. Vi holder stadig godt øje med denne idé og nye kommentarer og input.
Hej Finn. Tak for din ide. Ideen som sådan er rigtig god – vi kan godt lide den! Men vi må også erkende, at vi har begrænsede udviklingsressourcer, og selvom ideen ikke hører til i bunken af kæmpe store, tunge it-projekter, så skal den stadig laves. Vi vil ikke udelukke, at det er en af den slags features, der lige pludselig er hul til at få udviklet – og så gør vi det! Men jeg tør ikke love noget.
-
konferencekald
Hej Telmore!
Hvad er udsigten til at få konferencekald? Supersmart hvis man skal snakke med vennerne inden en bytur fx. eller bare telefonhygge med mere end én ven... Det findes som standard hos 3 og Telenor hvorfor ikke telmore..?133 stemmerOpdatering 29. august 2012
Hej alle
Jeg beklager meget, men der er kommet noget IT i vejen her, som jeg ikke var informeret om. Jeg har ikke nogen tidshorisont på lancering.
Men som I kan se, så holder vi idéen i live, så jeg håber vi får det op at køre en dag.
Opdatering 10. januar 2012
Hej alle
Jeg kan glæde med, at konferencekald nu er en service, I kan benytte. Hvis I vil bruge det, skal I ringe til vores kundeservice (7021 8900) og få det aktiveret.
I løbet af ca. to måneder bliver det aktiveret automatisk for alle TELMORE-kunder.
God fornøjelse med at ringe flere sammen.
Opdatering den 2. august 2011
Som I kan læse under kommentarerne, er vi begyndt at undersøge, hvad det vil kræve for os at tilbyde konferencekaldsfunktionen, og hvad det vil koste. Da det ikke er undersøgelser, vi selv kan udføre, er…
-
Gør det muligt for browseren at huske log ind-oplysninger på den nye forside
Efter skiftet til den nye forside er det ikke længere muligt at benytte Safari’s gemte log ind-oplysninger på jeres side. Dette er virkelig træls, når man har flere numre og ikke husker alle adgangskoder. Garanteret en bagatel jeres webdesigner kan fikse på få minutter (det virkede perfekt før).
133 stemmerOpdatering den 6. december 2011
Hej Michael og jer, der har stemt på ideen.
Som det er nu, kan det ikke lade sig gøre at gemme log ind-informationerne. Det skyldes en teknisk forhindring. Vi overvejer, om vi skal ændre på det, men umiddelbart er det ikke noget, der kommer til at ske i nærmeste fremtid.
Hej Michael. Tak for ideen. Vi har ændret nogle ting i log-ind-funktionen, men jeg er ikke helt sikker på, om det har løst dit problem i Safari. Jeg har selv prøvet i Safari, men det ser ud som om, den kun husker nummeret – ikke koden. Oplever du også det samme nu?
-
Pakke til data i udland
Hej
Data i udlandet er urimeligt dyrt, det er alle vist bekendt med. Hvad med at oprette en udlands data pakke til en fornuftig pris. Størrelsen behøver ikke være enorm, bare nok til at man kan tjekke sin email, slå en side op, etc en gang i mellem. Feks 50mb/måned udland, for eksempel.
Det ville være meget handy for os der rejser meget...
123 stemmerOpdatering 4. marts 2013
Kære alle
Der er gået alt for lang tid siden sidste opdatering, og vi har al forståelse for, at I føler jer overset.Jeg kan dog garantere jer, at vi netop nu ser på muligheden for at lave et produkt, hvor MB-prisen vil være lavere, end vi kender den i dag. Vi ved på nuværende tidspunkt ikke, hvordan løsningen kommer til at se ud, men vi forventer at kunne lancere noget i løbet af 2013.
Jeg håber, at I kan bruge dette svar, selvom det er relativt uspecifikt.
Mvh Karen
Opdatering 12. juni 2012
Vi kigger stadig på denne men kan endnu ikke løfte sløret for, hvad vi præcist gør hvornår. Håber I stadig har tålmodighed på denne.
-
visual voicemail
Vi vil have visual voicemail til iPhonen, hvem hader ikke at skulle ringe til sin telefonsvare, når vi nu ved at det kan gøres meget smartere, så man kan se sine indtalte beskeder, og høre dem som man vil direkte fra telefonen..
92 stemmerOpdatering den 15. november 2011
Tak for jeres input og kommentarer.
Visual Voicemail er bestemt en nice-to-have funktionalitet, som vi nok skal komme med den dag, det bliver noget mere udbredt, end det er i dag.Det er dog ikke her, vi vælger at prioritere vores ressourcer i øjeblikket.
Hej Thomas. Ideen er rigtig god – hvem vil ikke have de fedeste muligheder for at aflytte/-læse sin svarer? :)
Men vi må også erkende, at når vi ser på den samlede pulje af ideer, så er der andre, der ligger os mere på sinde at få udviklet i første omgang. Det betyder ikke, at det aldrig kommer til at ske. Lige nu vælger vi blot at lægge din ide godt til rette et sted, hvor vi kan finde den igen, hvis vi får et hul til at gå videre med den.
-
Rabat til kunder som skaffer andre kunder
Hvorfor er der aldrig et teleselskab som har udnyttet det marketing trick som alle smarte tech-startups gør, nemlig at tilbyde f.eks. 1 måneds abonnementsfri hvis du skaffer en ny kunde?
79 stemmerOpdatering 11. marts 2012
Hej Jonas og Hansen
Vi er begyndt at køre konkurrencer om ‘tip-en-ven’. Senest med en iPad på højkant. Om tilmeldingsbonus kommer tilbage kan vi ikke sige på nuværende tidspunkt – håber dog stadig at I taler pænt om os :-)
Opdatering den 8. juli 2011
Netop nu kan du få en bonus, hvis du skaffer en ny TELMORE-kunde. Indtil videre fungerer det som en sommerkampagne, der gælder til og med 31. august 2011. I den periode kan både du og den kunde, du har skaffet, få 150 kr. i forbindelse med tilmelding. Se hvordan du gør her: https://www.telmore.dk/mobil/gavekort
Opdatering den 7. juli 2011
Vi fortsat vores undersøgelser og har fundet en måde, hvor vi lovligt kan give muligheden for at give en bonus, hvis man skaffer en ny kunde. Jeg kan glæde jer med, at der ikke går længe, før den er i luften. Så…
-
App til Telmore
Hej,
Jeg ønsker mig en app hvor jeg kan følge med i forbruget i min pakke, dvs. så jeg løbende kan se hvor meget taletid/data jeg har tilbage. Det ville være meget smartere end at skulle logge sig ind på hjemmesiden.
Mange hilsner
Camilla Franck72 stemmer13. februar 2012
Hej Anonymous
Vi forsøger at prioritere realistisk i forhold til, hvad vi kan nå her i TELMORE, og hvad der gør bedst mulig gavn for flest mulige kunder.
Hvis du har eksempler på svar uden begrundelser, må du gerne linke til dem, men måske vi skal gøre det i en anden tråd, så denne tråd kan handle om TELMORE-app’en.
Hej Camilla
Vi er i gang med en app, som inkluderer dette.
Når vi kender en fast tidshorisont, melder vi nærmere ud.
-
Oversigt over dataforbrug
Det ville være smart hvis man lagrede de informationer man i forvejen har over månedens dataforbrug, så man kunne gå tilbage og se hvor meget data man har brugt i sin tid hos Telmore.
51 stemmer16. april 2013
Kære alle
Vi er i gang med en større opdatering af Mit TELMORE. Her får Mit forbrug også en større overhaling, og det ser umiddelbart ud til, at der vil være en bedre visning af dataforbrug.
Så det er bestemt noget, vi arbejder på at forbedre. Der vil dog gå noget tid, før ændringerne slår igennem, men jeg kan (næsten) garantere, at det bliver i løbet af sommeren.
Tak for jeres input.
Mvh Karen -
afbryd samtalen inden der er gået 60 min
Hej
Jeg synes vi skal have muligheden for at tilmelde os en service der lyder: 1 min før timen er gået, skulle en stemme fortælle at nu er tiden gået og vi skal lægge på og ringe op igen. Det kan sagtens lade sig gøre, og i får tilfredse kunder
50 stemmer -
børnepakke
børn med deres første mobil, har idag modsat for bare 3 år siden brug for data på deres tlf. derfor er en pakke det helt rigtige valg til førstgangs mobilbruger. Der mangler dog en mindre pakke på ca. 49 kr.til de mindste. vi er 6 stk. tlf i familien og de skal ikke koste min. 6x99kr. som er laveste pakke idag. til voksne er pakkerne attraktive og i mange str. hilsen gammel kunde
48 stemmerOpdatering 14. januar 2013
Kære alle
Nu er det muligt at få en minipakke, hvis man i forvejen er pakkekunde hos os. Hvis I kontakter kundeservice, kan de give jer mere information.
Mvh Karen
Opdatering 7. januar 2013
Kære alle
Vi arbejder i øjeblikket på en løsning for en børnepakke.Jeg vender tilbage med nyt inden længe.
Mvh Karen
Hej. Du kan overveje, om det er nok med fx Internet på mobilen til 49 kr. på børnenes telefon. Eller skal der også være taletid og sms og mms med?
-
Videresende SMS automatisk
Jeg har 2 tellmore abn. det ene ligger og sender videre til det andet.
Grunden er 2 forskellige firma'er.
Men sms'er sendes ikke videre automatisk, dette kunne jeg godt tænke mig, så jeg ikke skal checke det nummer som sender videre - hverdag46 stemmer -
Telmore på engelsk
Som jeg allerede har nævnt på jeres FB side, synes jeg I skal lave en side på engelsk, så det stigende antal udlændinge, der flytter til DK for at arbejde og studere også kan få gavn af jeres mange gode services.
42 stemmerHej Gitte. Ideen er god, men det er et omfattende projekt. Det er svært at nøjes med at oversætte websitet – eller en del af websitet – for som kunde hos TELMORE modtager man jo løbende mails fra os, der orienterer om ens abonnement. Vi ville blive nødt til at oversætte dem også, hvis de engelsksprogede kunder skulle føle sig hjemme og godt informerede. Da der er flere hundrede mails i vores systemer, er det som sagt et omfattende projekt, hvor indsatsen måske ikke helt står mål med den gavn, projektet i sidste ende giver.
Hvis du har gode ideer til, hvordan vi kan gribe det an, og om der fx er en nemmere måde at gøre det på, må du meget gerne kommentere :)
-
Oister model
Andre end mig der savner en Oister løsning? I form af fri sms/mms samt fri Internet på mobilen for 69 kr...?
Personligt foretager jeg meget få opkald i løbet af en måned, ca. 30-40 kr. om måneden, og løsningen om fri tale/sms/mms/Internet til 169 kr. om måneden kan derfor ikke betale sig.
Pt har jeg fri Internet på mobilen til 49 kr. (11 kr. tom marts), men Oisters løsning lyder så fristende at man næsten overvejer at skifte, er jeg den eneste eller findes der andre derude som søger den samme løsning?41 stemmerHej Martin. Tak for din ide. Lige nu har vi dog desværre ingen planer om at lave pakker kun med data og sms/mms. Men du kan altid tilmelde dig hhv. Internet på mobilen og Ubegrænset sms og mms enkeltvis. Det er stadig langt billigere end at betale stykpris på data, sms’er og mms’er.
Vi regulerer hele tiden vores priser, så forhåbentlig vil der enten være en pakke eller enkelte services, der vil kunne betale sig for dig.
- Kan du ikke finde din idé?